fredag 28 augusti 2009

Som jag har längtat...



Nu har vi fått vår 'Camina' på plats och första brasan har brunnit ut.
Fick inte fortsätta elda för den som nagelfar bilden ser en gul bräda mot 'Camina' och det är lim som vi stt på stenarna runt kaminen som skall torka ordentligt först sade han 'chefen' jag skulle ha kunnat eldat hela kvällen men varmt blev det också det är för tusan 17 gr ute nu!

Det känns som man får färdigt lite här o där så småningom, fast mycket återstår ännu.

Men nu är det helg igen! I morgon skall Lennart fara på Viking Line 50 års fest på Marie Park som är för alla anställda.
Lite avund känner jag för han började på Viking Line 1973 men jag jobbade där redan 1966!!!
Fast det kan jag förstå att dom kan inte bjuda alla som jobbat där. då skulle inte Åland räcka till..

Så jag får väl ta mig en välbehövlig cykeltur i stället...

Inga kommentarer: