tisdag 11 augusti 2009

Inget nytt att komma med.

Men lite skall jag skryta.
Cyklade i kväll nästan fram till stan, närmare bestämt till Pernilla i Kalmarnäs. 9,5 km dit och det tog 40 minuter.

Vilade mina skinkor en stund och vände sedan hemåt. Trodde aldrig jag skulle orka komma uppför brinken från Jomalahållet.
Men det gjorde jag fast en karl på racercykel och med cykelbyxorna på, kom farande som ett Jehu om mej i backen, men han stod upp och trampade.
Jag satt hela vägen, det nästan svartna för ögonen men det gick.

Jag kan en smygarväg runt den där backen som jag tagit tidigare men nu ville jag testa mig ordentligt.

Så snart kommer jag att sova som en stock!

3 kommentarer:

Nellyhulda sa...

Du e duktig du! Hur orkar du?

Anonym sa...

Hej
har cyklat kopnäsrundan hur låg var den ???? / betty

Anonym sa...

11,5 km