lördag 1 augusti 2009

I dag har jag 'levat'

Petra påstod att vi inte får stressa på och jobba med huset hela tiden.
Att vi skall 'leva' också...

Så i kväll tog vi båten in till staden och åt PIZZA!!!
Sommarens första och sista.
Nästa tar jag nog när hösten börjar ta slut.

Det var en otroligt vacker kväll att ta sig fram på vattnet i kväll, helt bleke.

Stilla är det i våra garn också, en abborre fick vi i går och idag intet liv så vi lade ut det igen och väntar på bättre tur tills i morgon.

Nu måste jag träna mera på cub crash så jag kan slå en bloggarkompis fast då måste jag ha en enorm tur också.

Efter träningen så är det godnatt. Eller kanske för er läsare godmorgon.

2 kommentarer:

fiskarn sa...

Det ær nog bara att låta garnen vila ett par månader nu, om ni inte tænker fara ut till hællarna och ta dem, førstås!

mommo sa...

Ja, jag tror dej men vi fick en gös i går och då måste vi lägga ut i går kväll igen, han kanske har en kompis...