lördag 19 juli 2008

Sjödag

Eller kanske man kan säga 'sjökväll'

Fick jag uppleva i går kväll. Åkte med Monika och Benke i deras båt in dit.
Fick sitta och glo ohämmat på folk en stund.

Annars håller jag på flyttar mina skåpinnehåll till nya skåpen.
Men det mesta hamnade nog i komposten...
För guuu vad tiden går fort och allt som hamnar längst in vet jag inte om att jag har.

Så nu kan jag säga: ' i mitt skafferi finns det inget skaffans i'

Hoppas jag nu kan hålla bättre reda på grejerna när det är lådor som jag drar ut och då borde man kunna hålla koll på datumen bland annat.

Ni har väl kollat läsarbilden i dagens tidning?

I kväll blir det bio, ser verkligen fram emot att få se 'Mama Mia'

1 kommentar:

Anonym sa...

Han var så sööt han där Jann!
Han såg ut som en riktig viking!
/petra