torsdag 17 juli 2008

Bland det värsta jag vet...

Kanske till ock med det värsta är

FOLK SOM LOVAR OCH ALDRIG HÅLLER VAD DOM LOVAT!!!

Som tex. vår ansvarige elkille, lovade i måndags att han skulle skicka in en anmälan.
Stod själv bredvid när han sade: Jag lämnar in den i dag.

Lennart ringde i onsdags ingen anmälan inne, så han ringde upp killen, som lovade igen!!!
I dag ringde Lennart igen och ingen anmälan....

Hur är dom funtade? Fattar inte.

Snacka om att få i gång mitt adrenalin och blodtryck.

Har han inte fått elen kopplat till nästa vecka så skall jag tamme fan ruska om honom!
Inte några problem, han är mindre än Casper såg ut som han knappt lämnat nian..

Nu är jag nog lite elak, för det kan han inte rå för.
Men för tusan lova inget man inte kan stå för!

Tack och Godnatt om jag får nån sömn vill säga...

3 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas att du fick en blund inatt,
jag är lite likadan ligger sedan och retar upp sig/

Anonym sa...

Tænk på blodtrycket, som Petra brukar sæga!
Det har varit allt før høgt nu tror jag, och det beror INTE på att gubben ær hemma och hetsar upp dig!!

Anonym sa...

Tog just trycket! 110/71 Pulsen en aning hög, 87 men jag håller ju på kånkar över mina mjölpåsar....