onsdag 23 juli 2008

Det kracklar...

Inte blev elen installerad i dag heller, saknades ett aluminiumrör.
Det skulle ansvariga elkillen kunnat upplysa oss om, j----a slöpropp.

Mina nerver brast igen!

I morgon kommer telefonen och datorn att flyttas och då måste ju jag med datorn,
vi får se sängen är ju bäddad!

Så vi får hoppas vi kan bli uppkopplade till internet innan dagen är slut.

Nu känns det skönt att Lennart är hemma och hjälper till att något händer.

Nu har jag flyttat saker i ett år så nu vet jag inte var jag har någonting fast jag tyckte att jag var duktig på att skriva på lådorna, men dom står staplade på varandra så jag vet inget i alla fall.

Kommer säkert att ta ett år till innan allt är där det skall vara... nu skall jag försöka njuta lite av sommaren också innan den är slut.

Det är bara två månader kvar innan vi far till Kreta!

Inga kommentarer: