tisdag 8 juli 2008

Murpheys law

Han fortsätter att vara med oss...

Men kanske det är en fingervisning att vi måste sakta farten

Traktorn kracklar för Lennart och när vi skulle släpa fram järnskrot så fick han punka på grävmaskinen. Men den är lagad igen, men inte traktorn... i morgon tror jag

Och så var jag arg på honom idag ,så jag teg en hel timme tror jag, innan jag glömde bort att jag skulle tjura...

Och min rygg, eller mitt sidfläsk tar så jävla ont när jag går och står, känns knappt när jag sitter.

Enda positiva idag är att jag fick köpa den spis jag ville ha.
Kanske tur att jag tjurade på förmiddagen så vågade han inte säga emot mej mera.
För då kanske jag skulle ha tjurat eftermiddagen också

Snart skall jag gå upp och se upplösningen på 'Morden i Midsommer' jag såg början men orka med allt tjafs därellan, nej inte min melodi, som kollar slutet på alla böcker jag läser...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag som undrat hur du har kunnat slita så utan att få ont i ryggen...men men,man blir krokig och sjuk med tiden om man jobbar som du gör och dags för dig att sakta ner./Pernilla