torsdag 24 juli 2008

Nu är det dags...

Att sova första natten i nya huset!


Ohh vad spännande det skall bli, kommer kanske inte alls att sova.

Telefonen är flyttad och elkillen lovade komma i morgon förmiddag och koppla elen.
Vi har lampor som lyser men det är spisen som kommer på om det blir kopplat.
Hoppas bara det går bra denna gång.

Mitt på dagen får vi Chrillan, Madde och lille Adam på besök några dagar, men dom får sova på gamla stället allt funkar ju inte här för en barnfamilj.

Men vi behöver börja bo in oss.

Och viken ligger blank som ett nybonat golv.......

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sov Gott. I går natt hade jag varma fötter, vi pratade om de häromdagen.I kväll var jag till Godby och fick frisk luft så jag ska väl sova bra.B

Anonym sa...

Kul,du får hælsa så mycket från mig!/pålle

Anonym sa...

Klart ni sover gott i nya sängar , och nytt hus.Lycka till Betty