lördag 1 augusti 2015

Hemma igen!

Efter en dryg vecka på skäret. Vädret har nog varit lite bättre där än här hemma  fast det har även blåst ordentligt där en dag.


 Så har det regnat ibland men inte värre än att jag fick mina bruna stolar och röda soffan gråmålade. Mitt nya köksmöblemang.





Så bakade jag en tuppkaka som blev en toppkaka. Till Lennarts fylledag! Fick låna elugn på vandrarhemmet, i gasugnen brukar den bli ordentligt svart under annars.


Och som det inte var nog med allt målande så köpte jag mej en vuxen målarbok som jag testade på när regnet kom...



Hela ön var så vacker med alla rallarrosor och även vackra solnedgångar fick vi också.




Så nu är det bara och vänta på 'Lyshelgen' sista helgen i augusti när vi skall dit och vintra upp. Så har en sommars stugvistelse gått i ett nafs,,,

Inga kommentarer: