tisdag 26 maj 2015

Nu har jag tagit mej...


Böcker över huvudet!


Så nu gäller det ätt läsa på som bara den, för det är fler som väntar på att få vissa böcker ur denna trave. Nåja sexton böcker borde väl gå att läsa på en månad.

För nästa vecka blir det att resa till Uppsala på måndag eftermiddag. För att sedan börja min väntan till ortopeden på tisdagen. Först skall gipset bort, sedan skall jag röntgas och efter det så måste det gå 2 timmar tills jag får träffa henne. Och då jäklar skall hon säga att nu är det bara att börja att gå normalt igen. Och under den tiden kommer jag nog att hinna med några böcker.

Så efter det besöket så tar vi oss upp till Söderhamn, där Lennart skall bottenmåla båten och fixa med en hel del annat som behöver göras när den står på land. Då kan jag mest ligga och läsa i husbilen.
Förstås så skall det cyklas där också. När båten är klar så sjösätter vi den och far ut till skäret.

 Då skall det vädras ut och bäddas upp för sommaren, vi skall även via IKEA och köpa lite nya köksskåp som skall sättas in och dom gamla ut, det ser jag verkligen fram emot...

Vi hann bara hem från vår kusinträff, när dom ringde från Grace igår och vill att han skulle jobba två veckor i juli! En vecka i början får han jobba för mej. Men sedan har vi annat som vi vill göra i slutet av månaden så då får dom hitta nån annan.

Nån ordning måste det vara på pensionärslivet, man vet ju aldrig hur länge det varar...

Inga kommentarer: