måndag 25 maj 2015

Jag lever nog...


Men det tar lite tid att återhämta sig från kusinresan!


Här är jag nere i urberget 450 meter ner. Vi åkte buss ner men fick ta hissen upp. Vi hade så många upplevelser på denna resa så man är matt ännu. Det är nog så att skall man umgås med pensionärer gäller det att ha bra kondition.

 Nu har jag 8 dagar kvar med gipset och sedan måste jag börja jobba upp flåset igen. Man börjar ju se ut som ett snapsglas, inget vidare nertill!!!

Vi var även ner i Oskarshamns kärnkraftsverk. Där var det en ordentlig genomgång av oss innan vi fick komma in. Passen skulle ses och allt skulle genomlysas, inte någon kamera med. Vi fick se där den stora reaktorn låg. När vi sedan skulle tillbaka till verkligheten så var det lika stor genomgång av oss så vi inte hade några giftiga saker på oss. En verkligen spännande upplevelse.

Vissa saker kan inte berättas, måste upplevas.
Snart har jag nog landat...

Inga kommentarer: