tisdag 22 april 2014

Planer...


I morse innan jag steg upp hade jag planerat vad jag skulle göra idag!
 Dammsuga, kärra jord, luckra upp ett blomland och läsa lite...

För mina arton böcker som jag lånade började tiden rinna ut, så jag passade på att skicka ett mejl till bibban och undrade när tiden var ute?  Allt är fixat läs på du svarade hon snabbt. Vilken service! Nåja, en bok har jag kvar och månne jag kan få den läst tills torsdag? Det kan ju bli lite svårt för i morgon tar 'stilla veckan' slut för denna gång. Men nu kan jag lugnt vänta med att fara dit för jag kommer att komma hem med nya böcker, det vet jag.
Får ta de nya på min sista stilla vecka.

Med med mina planer blev det inte mycket av. Dagen gick i ett huj. Så dags för ny planering...

Men största lyckan ändå är att få ta en promenad med dessa gullrumpor.

Inga kommentarer: