måndag 14 april 2014

I dag har jag slitit ont...




Lennart hämtade hem tre lass med väggrus
 som han tippade av på vägen ner till sjön.

Så var det mitt jobb att kratta ut det..
 Han kunde nog strö ut det någorlunda bra.

Som ni ser var det en ordentlig sträcka att kratta.
Men nu är det gjort och det känns jäkligt skönt, fast armarna, ryggen, händerna och foten värker.

Så har vi fastedag också så man blev lite darrig i benena ibland. Tur att det bara var att koka upp vatten och blanda i dom ynka soppåsarna.

Nu skall jag ta mej en värktablett och så skall jag ta min Hannah bok med mej och krypa ner i sängen. Måste förstår invänta halv åtta hos mej innan jag kan dra täcket över huvudet och sova bort hungern.

Nu skulle jag vilja plantera lågväxande buskar längs med, typ Ölandstok som är härdiga av sig.
Men frågan är bara var man skall köpa dom för jag vill inte få hem mördarsniglarna än.

Får väl göra mej en runda till Rosendahls växthus för där har dom allt inomhus. Får väl annars ta det naturen har att erbjuda mej här omkring.








 

Inga kommentarer: