tisdag 8 april 2014

Norrtälje tur och retur...

Idag tog vi oss en husmorstripp och hämtade hem jord och lite blommor.

Mina 5 blåa 50 liters säckar fick jag för 150 kronor. Som tur var hade jag starka Christina med mig annars hade jag aldrig fått hem dem. Har totalt tappat kraften i höger arm.
Axeln min är helt kass, hoppas jag orkar lyfta kaffekoppen ett tag till och vinglaset...





Vi fick jord lite blommor och mat handlat. Så skulle vi göra ett försök i nån klädaffär för jag skulle behöva mig en ny vårjacka. Men där blev man bara deprimerad.
Så jag tänkte som så har jag haft min jacka nu i tre år så kan jag nog ha den nåt år ännu.

Jag fick tre trosor handlat åt mig och Christina en BH. så lite kläder blev det ;-))

Tur att vi har stor bil, får nog bli en tur längre fram i vår när alla riktiga blommor har kommit.

Pst... Inga-Lill vi hann inte titta in till dej idag, för vi tog tidiga färjan hem. Hoppas allt är bra med er.

Inga kommentarer: