onsdag 21 november 2012

Nu fortsätter jag stilla månaden...

Nu var 'mannen' hemma 4 dar, varav 2 dagar stod han och svetsade på masten!

Igår skulle jag hjälpa honom när han skulle lägga dom på plats där den sedan skulle resas upp. En del skall svetsas fast till innan det är dags och så skall väl dom där vingarna och det elektriska fixas.

Han lyfte upp den med grävskopan och sedan var det min uppgift att svänga den hit o dit och mest hängde jag i den och for på som en vante hit o dit. Men till slut fick vi den på plats.
Men jag känner av att jag har tränat mina armmuskler idag.


Men nu är mitt hängande över hoppas jag, har lite kvar att  måla i toppen på den. För målandet har varit min uppgift. Annars känner jag mej mest som en Eulalia som är gift med Åsa-Nisse...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha:)