söndag 18 november 2012

Ja, den där mannen...

Han skulle bjuda på middag idag.

Så efter vi gjort lite ärenden på staden, han skulle fixa systerns data och så skulle vi hämta kompisens klädfirma som hon hade haft till försäljning på Godbymässan.

Så skulle han köpa pizza med hem. När han är inne och hämtar dom kommer han utspringandes och säger: Nu kommer du in och berättar hur du gör din pizzasallad. För hon som har Pizzerian har tänkt börja laga den men vet inte hur. Hon har alltid bara haft grönsallad och nu frågade Lennart efter pizzasalladen

Så där fick jag stå och förklara för henne hur jag gör min hemma. Fick näsrtan hjärnsläpp men ut kom jag med en kupong på en gratis pizza i framtiden...

Men hon gör stans bästa 'mama mia'

Har gått igenom en massa foton och då hittade jag den här som jag bara måste visa er igen.
 Sommaren 2009 när Kasimir fångade en orm. Lekte med den och sedan när han lämnade den så ringlade den iväg. Dom är bra på att spela döda, för jag trodde den var död.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni fick lite för besväret. Det var väl en snok? Nä, för sjutton det finns ormar där, inte bara snokar. Tack för servicen.