torsdag 15 mars 2012

Lite bilder från gårdagen...

På dagen var Sigge och jag och hälsade på en alldeles ljuvlig CLUMBER valp!!!
Sigge var så snäll med honom, han är en riktig valp älskare tror jag...
Clumbern har en speciell plats i mitt hjärta.


Sedan for jag i god tid ner till hamnen för att hämta hem Lennart men passade på att ta en promenad till fiskehamnen så med andra ord gick jag honom till mötes. Här är Isabella på väg in och Tallink båten på väg ut. Den promenad stråken är otroligt vacker så det skall jag göra om.

Höga berg fanns det gott om så nu får ni vrida på nacken...

Och till sist min lilla Clumber katt som blev så nöjd och glad när han fick bort sina tovor.

3 kommentarer:

petra sa...

Men Guud..Har Marita skaffat bebis??!

Anonym sa...

Japp ! Visst är hon strong...

Anonym sa...

Den lilla bebisen träffa jag på båten när dom kom hem. Pia