tisdag 10 januari 2012

Ingenting men ändå nåt...

Jag har inte nåt speciellt att blogga om idag.
Först stod vi på vedbacken och kapade, klyvde ved. Så fort en häck tar slut vill han fylla upp den
 och det är bra det med, för ett tu tre så är alla häckar fulla igen och vi har ved tre år framöver.

Efter kaffet tog jag en stavrunda, alldeles ensam i den snabbaste takt jag kunde.
Så var det dags för middag som blev den helt simpla, enkla och godaste spagetti med köttfärssås.
Med hemlagad colslowsallad till, så man känner sig riktigt nyttig. Resten av kvällen blir väl att hänga här eller spela wordfeud, har några som jag måste lägga pannan i djupa veck för att inte gå förlorande ur matchen.

I morgon börjar 'stilla veckan' eller skall jag kalla den' smala veckan' i hopp om att det så blir...

1 kommentar:

Anonym sa...

du kan försöka med mig..jag heter monigreif