lördag 12 mars 2011

Nu tänker jag sticka ut hakan...

Och tippa melodifestivalen ikväll!

Först tippar jag med mitt hjärta.
1 Swingfly med Me And My Drums

2 The Monikers med Oh my God

3 Linda Bengtzing med E det fel på mej

4 Eric Saade med Popular

5 Danny Saucedo med In the club

6 Sanna Nielsen med I´m in Love

7 Brolle med 7 Days and 7 Nights

8 Sara Varga med Spring för livet

9 The Playtones med The King

10 Nicke Borg med Leaving Home

Men så här tror jag att det blir i toppen, med Eric Saade som etta, tvåa blir Danny och trea blir The Monikers.

Idag mellan alla skidtävlingar så har vi skottat bort all snö från altanen.

Som ni ser så har vi en hel del snö som skall smälta bort.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Du njuter i varje fall av det underbara vädret! Härligt!!

Pia sa...

Jag har inte följt med bidragen men slötittar ikväll:) Dannys bidrag var det ju fart i! Men vargas var nog´vackert men inget för en melodifestival...

Siddu altanen invigd :)!!
O kissen e men :P

Ha en fin kväll, här vilar jag bort magsjukan..

//Pia

Anonym sa...

Hej! Inte ett enda rätt på min 'rösta med hjärtat' listan men alla tre rätt som jag gissade skulle vara i topp, så det var ju bra det...