fredag 15 januari 2010



Så här ligger Kasimir när jag sitter framför datan! Kan vara ett hinder när jag spelar på tid och då blir han sur om jag försöker knuffa undan honom.
Han vaktar väl på musen.

I kväll är det Let´s Dance och Lennart är hemma och än har jag inte förhandlat med honom hur vi skall se programmen. Han vill alltid se 'På Spåret' fast nu försöker jag locka honom över till mitt program för han gillar Sauk annars, så kanske kanske...

'På Spåret' har nog tappat sin tjusning när dom gamla programledarna försvann gillar inte riktigt Luuk och så kan man alltid banda det. Det gjorde jag förra veckan och inte kommit mig för att se det än.

Morgondagen ser jag fram emot då skall vi såga i kull en bamsebjörk. Lovar att ta kort före och efter. Blåser det inte för mycket blir det och elda också, så är det någon som vill släpa ris till en brasa , 'så vassegod som Ranelid sade när han fick orgasm*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, I dag har Lillan Ire`ne varit här. Vi klarade henne bra.Maten dög också. På Spåret var inte så tokigt,de kanske berodde på tävlarna.Ha de./ B

Louise sa...

Nåå, låt höra, var det rätt par som åkte ur? Jag håller fortfarande på Sauk, men visst är även Agneta jättebra. Molly var inge vidare. Eller har du inte sett programmet än?...

mommo sa...

Ja, så här ligger det till! Tyckte att Viktoria skulle fått varit kvar och lärt sig dansa. Birro o Rabih hade jag inte saknat. Villy gjorde bra ifrån sig i valsen men tänk när han skall dansa rumba, kvickstep! Fast det skall alltid vara nån klassens clown med.
Ja jag fick se det på vår storbilds skärm Lennart kröp in i sitt rum och såg På spåret på tjocktvn...