fredag 8 januari 2010

Änteligen är det dags...

för 'Let´s Dance

Som jag har längtat, kommer säkert att sitta och gunga med i soffan.
I kväll får man väl se vem som kommer att bli min favorit jag vet inte vem alla som är med. Men Gudrun har man inte missat...

Kylan håller i sig och det lär den väl göra så länge det är klart väder.
Nu är det väl lite tur att det är så kallt för då kan man skylla på det när man tittar på fönsterna, man såg inte alls bra ut i dag.

Just nu är det 11 minus men dom har det nog värre på andra ställen i Sverige vad jag kan förstå.

Louise där upp i Sundsvall, om du läser det så kan du väl meddela dina grader till mej. Minns dom vintrar vi varit upp och hälsat på så brukade bilen strejka på grund av kylan.
Och jag tror nog att du bänkar dej framför tvn i kväll också 'eller hur'

5 kommentarer:

Louise sa...

Klart jag följer ditt liv på bloggen! Igår morse hade vi minus 29!!! Garanterat myggfritt var det. Imorse var det -27 och nu bara -16. Vi eldar för fullt och håller tummarna för att det inte skall bli strömavbrott för då blir det besvärligt.
S-E och Arvid är i Åsarna, tävlingar i helgen om det inte är för kallt. Idag vart det inställt iaf. Så eftersom jag får sköta TV-dosan själv så blir det dans för mej med ikväll.

Anonym sa...

Ja jesstanes, dansen i kväll. Byggar Willy lär vara ett rundningsmärke.Han där hälsokost Peter W kan få åka ut först.
Kanske han har humor mm. Jag bandar dansen och åker på spåret först./ B

mommo sa...

Hoppsan B du har verkligen koll på gänget....

Guess who... sa...

Säger bara en sak - Stefan Sauk! (förutom Matthias, men han har ju allt gratis, ung, snygg, musiker...)

Anonym sa...

Håller med Guess who (Louise) tror jag, men sedan finns några till, Gudrun med sina snygga ben,Agnetha är ju alltid till sin fördel och så lilla Molly som kommer att charma alla. Hon där fotbollsspelerskan som jag inte kommer i håg vad hon heter just nu, (flatan) misstänker att hon kommer att gå långt bara hon lär sig slappna av i en mans famn. I lets dance kan det knappast vara problem för henne. Få se om han där Daniel blir kär igen i sin danserska Claudia?