lördag 30 januari 2010

Det stämmer inte!

Har hört att som juldagen är skall januari bli och som annandagen skall februari bli. Men det stämmer inte så här långt, för på juldagen var det milt och det kan man inte säga att januari har varit. Nu borde februari bli kall och det kan kanske stämma.

Men gamla tanten i Houtskär har haft rätt hittills, mycket utvatten under hösten så blir det en sträng vinter.

Så kan jag berätta att havsörnen Junnu håller fortfarande till i Mellerud i närheten av Vänern och hans syster Meri är någonstans mellan Nyköping och Eskilstuna.

I kväll är det final i Robinson och jag kan inte påstå att jag har någon direkt favorit som jag vill att skall vinna, snarare har jag många som jag inte vill se som segrare.
När jag första gången hörde att Roberto skulle vara progranledare så tänkte jag NÄJJJ! Men nu tycker jag han har skött uppgiften riktigt bra, Men det är min åsikt det!

Inga kommentarer: