fredag 29 april 2022

Det tar ont, det tar ont, mest på dagen men även på natten...

 Det blev plågsamt att komma hem och att försöka komma i form igen...


Fick av Casandra en pulsklocka som det kanske heter. Mest intresserad var jag att se hur min sömn räknas.

Vet att jag vaknar ofta vid varje vändning för mina axlar är totalt slut. Det är nog artrosen som härjar i min kropp. Tänkte inte bry mig hur många steg jag går per dag, Fast nu börjar jag kolla det också.



Idag tills nu har jag gått 6 484 steg och då har jag nästan bara varit hemma. Var en sväng till graven men från bilen och dit är det inte långt! Så att springa på här hemma och pyssla på tar på stegräknaren det med.



Så här ser stegen ut från i måndags. Springa runt med en värkande kropp är inget roligt men jag hoppas att kroppen skall mjukna lite och flåset skall komma att bli bättre. Får betala nu för stillasittandet i bilen i tre veckor...

Men nu har vi nätet i sjön för första gången i år, så det blir lite spännande i morgon. Så skall vi också försöka elda en brasa, det finns mycket att lägga på den. Hoppas vädret blir bra.


Inga kommentarer: