tisdag 10 maj 2022

Det onda fortsätter...

 Nu har det börjat smärta i högra fotens vrist också. Det är väl den förbannade artrosen som skall sätta sig på alla mina leder. Det är bara att bryta  ihop och fortsätta ta mej fram.


Så hade vi nätet ute och det blev inte mycket till matfisk. Två abborrar och en sik och så ett stim med snorjärsar som fastnade i nätet. Förut har vi fått nån enstaka av dem.



Så är Zandra, Moniz mamma i ropet! Först var hon upp till Umeå och var med i Gokväll sedan var det morgontv i svt1.



Där hon pratade om sin bok. Att inte hitta sig själv på Bali. Hon var så duktig...Så i båda våra tidningar och så även i Ålands Handels tidning. Dom har även ringt från Aller Media och gjort intervju med henne. Så reklam för boken har hon minsann fått.



Nu har jag sträckläst den. Den var bra och bedrövlig ibland. Nu vet ju jag att hennes liv är mycket lyckligare nu när hon har Casper och lilla Moniz. Nu skall jag smälta den boken innan jag börjar med Pernillas nya bok.



Moniz var ut och hälsade på farmorsmor! Tänk det är jag det...


Inga kommentarer: