onsdag 15 januari 2020

Fy vad det har blåst i några dagar nu...


Fast det har ju sin förklaring, att det är på tok för varmt ute. Idag hade vi 8 grader + . Det är samma temperatur som det brukar vara vid midsommar!!!



Så kan man nog säga att vi har strandtomt nu. Det har varit högt vatten också.



Efter att jag tagit denna bild från båthuset steg vattnet över 50+ innan det började dra sig tillbaka.



Så har vi beställt en ny bil till oss. Men, men, vi får den inte fören i april. Jag som hatar att vänta...


Egentligen ville jag ha den i färgerna mörkbrunt tak och beige kropp. Vi hade tänkt foliera om den i dom färgerna. Men när den kom i svart och vitt så får jag väl nöja mig med det. Så var det en fransk bil Peugot som jag ville ha. 
Men så blandade mannen sig i köpet, så då får han vara med och betala hälften också. Han är lite som 'en man som heter Ove' för han skulle aldrig köra franskt och det tycker inte mannen heller. Fast största orsaken var nog att han inte gillade försäljaren på franska bilar.

så nu är det bara att vänta på den lilla vita


1 kommentar:

Libra sa...

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, heter det ju. =)
Bilen såg fin ut. Den lilla vita.

Ha en bra dag nu.
Kram Carina