lördag 27 september 2014

Träningsdag...

Idag har jag kört runt med husbilen så att även jag kan köra den eller åtminstonde flytta på den om det skulle hända Lennart någonting när vi är på vår resa.

Det blir ju så att han vill köra och jag är ju inte så intresserad men jag insåg att jag måste ha kört den någon gång i alla fall.

Så då passade vi på att ta en tripp till Vårdö. För dit far man inte så ofta och då hälsade jag på mina förfäder, och morbröder och mostrar som ligger där på kyrkogården.
En eloge måste jag ge kusinen Sven-Åke som fixat upp mormor och morfars grav med förnyande av namnen. Förra gången jag var dit kunde man knappt läsa namnen på gravstenen.

Berit! Jag skall nog försöka ta mig hem före allhelgona så jag kan fixa granriset till våra föräldrars grav.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det ordnar sig. Tänkte imorse vilken grannskog (ej skrivfel) vi skulle ta granriset. Vi tar en vända till graven idag, vi skall titta på fotboll vid Bengtsböle. Jonas spelar.