torsdag 16 januari 2014

Till slut dök han upp, Örnen...

Här är han och äter på svanen. Men när jag skulle ta en bild genom fönstret med telefonen så blixtrade till och då stack han.
Här kan jag fråga, ser ni han? Han blev bara som en kontur med vingarna.
Han flög över till andra sidan viken och fortsatte kalasa på nåt i vassen där. Efter en stund hade 6 örnar samlats där och en massa kråkor.

Måste var uppe tidigt i morgon när det ljusnar och se om dom kommer hit när det andra kadavret tagit slut.

Fast nu har jag bestämt mej att köpa mej en bra kamera. Var in och tog nya passkort, måste förnya passet. Då passade jag på och fråga efter en bra kamera med zoom utan att vara för krånglig och det fanns en där som jag nog bara måste ha. Skall låta Lennart kolla upp vad den kostar på andra ställen, annars blir han lite sur och jag kan nog vänta en vecka ännu...

Behöver nog ha en bra kamera om vi skall röra på oss lite mer när han blir pensionär.

Inga kommentarer: