måndag 13 januari 2014

Man kämpar och kämpar...

inte mycket som händer på den där jäkla vågfan.

Vi kör träget på med två halvfastedagar i veckan, Dom första månaderna gick jag ner 5 kg men si ni nu har jag blivit parkerad på ett och samma ställe!
 Vet nog lite vad det beror på och det är för att cykelturerna med 'Karin' har avslutats för vintern.

Nu är den enda motion jag får när jag ligger och vrider mej på natten i sängen sömnlös efter fastedagarna. Eftersom min axel är slut så tar det ont varje gång jag skall svänga mej.
Dom gånger jag tar flytande sömnmedel sover jag som en stock, men det skall man inte att göra allt för ofta, för det är inte heller bra för vikten. Suck!

 Idag testade jag en ny gröt som skulle vara så hälsosam, man fick tugga o tugga och inte var den god heller men den mättade bra märkte jag efter ett tag.
Kaffe och bara kaffe drack vi på morgonen och vid halv ett åt vi gröten.
På eftermiddagen tog vi en soppa av den här lågkalorisoppan som smakar ganska bra men tunn som tusan så inte har magen nåt att jobba med efter den.

Så till middag hade jag gjort en räksallad, den försvann så snabbt så jag hann inte få den på bild.

Nu har vi på det suttit i bastun och försökt svettas bort en massa ----.
Efter att jag har kollat på första avsnittet av Farmen så skall vi kolla in Lasse Åbergs Snowroller som vi har inspelad, med en kopp te i handen och sedan skall jag lägga mej och se när Blund får tid med mej.

Inga kommentarer: