söndag 12 januari 2014

Man kan bli snurrig för mindre...


Nu har jag tömt min telefon på foton och placerat in dem i olika mappar. Typ, vintern 2013, våren 2013 osv...
Nu skall jag bara gå igenom dem nån gång inom en snar framtid och kolla vilka jag skall framkalla för eftervärlden. För dom som finns på datan kan försvinna med ett kick misstänker jag.

Nu har jag bara den vanliga kameran att tömma också. Det går ganska snabbt för den tömde jag i höstars innan vi for ner till Split.
Vill hålla undan så det inte blir så mycket så man inte orkar med det.
 Så nu skall jag bjuda på någon sommarbild...

Här en bild från Nyhamn när vi var dit i somras.
Får vi inte båten såld denna sommar så skall vi försöka ta oss genom Hjälmare kanal och sedan hemåt vi Göta kanal. Då blir det tionde gången vi åker Göta Kanal.
 Så längtar jag till våren när 'Karin' och jag kan fara runt och titta på allt som växer upp.

Nu blir det på tok för lite motion.







Så kommer vi och kunna fara upp till Rönnskär lite som vi vill eftersom Lennart skall väl vara pensionär i sommar.
Det är vår stuga den i mitten med den gröna skorstenen.

Men nu skall vi ta oss genom vintern först...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Med stuga tänker jag ensamhet inga grannar osv. Det är inte direkt det jag tänker när jag ser er stuga men mysigt ser det ju ut att vara / Pia

Anonym sa...

Ja och alla är inte där samtidigt, midsommar och slutet av juli är det lite mer folk där. Men det är ett speciellt ställe...