tisdag 17 december 2013

Hatar att ligga sömlös...


 Nog är det märkligt, jag som nästan alltid somnar snabbt och bra!

Nu ligger jag vaken till 4 tiden på morgonen och det är alltid den natten efter dagen jag har haft min halvfastedag. Hängde ni med?

Nu vet jag det där så jag ser till att vara uppe så länge det går med en hungrig mage, och så har jag en bok som sällskap och så min telefon som jag ligger och spelar på, allt för att försöka bli sömnig, men icke heller.

Så i natt fick jag tag i sömnen vid fyratiden och vad tror ni att det händer efter en timme si så där?
Jo, då börjar mitt myggbett på foten att klia nåt infernaliskt. Jag fick ett bett i förgår det är ju så varmt ute så myggorna vaknar. Fast jag tror dom kommer in med veden.

Då måste man upp och smörja, för jag är ju allergisk mot myggbett och det här kommer nog att klia några dagar och nätter framöver.

Misstänker att det är nog hungern som som är en bov, är man mätt och däst så somnar man i alla fall. fast nu är det ju så att jag skall försöka klara av det här med fastan ett bra tag till. Så det är väl bara att vänja sig. Inte heller jobbar man på kroppsligt så man skulle kunna sova av utmattning. Men det är nåt att tänka på men men man skall ju inte träna på fastedagar för då blir man ännu mer hungrig.

Så med andra ord, hur man än svänger sig så har man rumpan bak...

Eller när jag svänger mej så har jag ett djur på båda sidorna, Sigge, Neo och så Kasimir i fotändan och i morgon när 'stilla veckan' är till ända blir det ännu trängre.


Inga kommentarer: