torsdag 10 oktober 2013

Regnet det bara öser ner...

Här händer inte så mycket just nu och det märks på bloggen.

Vi får en ordentlig rotblöta idag, och jag skulle vilja vara ute och dona, helst långt borta från kylskåp och skafferi.
Det är ju halvfastedag idag! Mannen är hemma på ledigt men håller sig ute under tak och skruvar på pissmyran. Han måste fixa topplocket på den. Så han fastar med mej så jag är ju inte ensam om  det.
Lagade en kycklingsallad som vi åt till lunch och det får nog räcka till middag också.

Fast jag pinar kroppen i kväll för jag har satt mitt hälsobröd på jäsning och så skall jag göra en sats morotsbröd också.

 Man blir ju lite sporrad när man märker att magen minskar, så nu har jag gått ner 3 kilo och kan det minska ett kilo till den här månaden så blir det  2 kilo i månaden, det får man vara nöjd med.

Ja det var det för denna gång...

Inga kommentarer: