söndag 16 juni 2013

Hej Sigge här...

 I går fick jag följa med på en båtutflykt och vi for över Lumparn till Kastelholms gästhamn. Så ville matte se slottet från sjösidan, men sedan började det roliga...

 För där träffade jag på tre trevliga Corgis. Mest gillade jag Gunvald, vi blev riktigt bra kompisar.
 Här busar vi men om vi busade för mycket så kom Lovis och skällde ut oss. Det är så med tikarna dom är inte lika mycket för att brottas och mäta sina muskler som Gunvald och jag.
 Den här utfärden var nog den bästa som jag hade varit med om, kände mej som en ung kille igen.
 Här undersöker jag Wilma men hon ryckte mest på läpparna åt mig och ville inte alls leka.
När kvällen kom var det dags att dra hemåt. Men oj vad gott jag sovit i natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad bra Sigge att du träffar dina gelikar som du kan busa med. Jisses, vad ung du kände dej igår, idag kanske du är rådbråkad (som jag).B.