måndag 24 juni 2013

Här händer det inte så mycket just nu...

 Det är ju 'stilla veckan'

I går tog jag mig ut och titta på lite människor och åkte ända till Skag
enkel väg 50 km. Det är långt det på Åland.

Där blev jag bjuden på grillat av Pålle och en god sås och sallad alá Petra.



 Min teknik att föra över bilder från min Smartphone är inte riktigt bra än för nu kom bilderna i fel ordning.
Men här står Pålle vid sin monstergrill.


Före maten så låg August och tog sig en liten vilopaus. Jag lade mej också i den och det var riktigt skönt för vinden vaggade mej.

Men! När jag skulle upp då fick jag ropa på hjälp. För det blev för mycket för mina knän att komma opp.

Skaffar jag mej en sådan gunga så skall den hängas upp i sitthöjd för gamlingar, inte längs med marken i alla fall.

Inga kommentarer: