tisdag 11 september 2012

Bakom ännu en knut..

Står en ny bil!

 Casandra har köpt sig en ny bil och den är så lik min så jag måste köra ut min och ställa den bredvid.
 Vi trodde att färgen var lika, men det är nog lite, lite som skiljer om åt.

Det är Casandras som är mera som en sylfid, min är lite 'kort och knubbig'. Men visst är färgen så gott som lika?

Min är en Chevrolet  och hennes är en Peugot, visst har vi små mysiga bilar att strutta runt i. Fast Casandra skall ha sin bil att pendla med till Örebro där hon skall studera vidare till intensivsköterska på distans i två år.

Så till sist fixade jag vår midag i kväll som blev ryyyysligt mumsig...

Stekt gös i senapsssås och till det kokta rödbetor som jag gratinerade med Chevreost och pinjenötter och över det olivolja och honung. Inte sista gången jag gjorde det...

1 kommentar:

pålle sa...

Ja och vi har ju oxå 2 blåa bilar, så din släkt tycks gilla blåa bilar!