tisdag 27 september 2011

Uppsala i går...

Vi var över och handlade lite saker vi behövde och jag hade tänkt att denna gång skall jag till Gränby Center och kolla på nya kläder till mej, som jag är i stort behov av.

Men icke heller, när alla andra viktiga saker var gjorda fanns det ett kvart till godo för sånt och då tappar man den lilla lust jag hade till det. Men jag fick mej en surfplatta men den tror jag inte värmer mej så mycket i höst...  Nåja, jag får väl kolla vad dom har här hemma. Får jag mej bara ett par nya byxor och en jumper så har jag ett byte i alla fall, när man skall in till stan.

 Fast jag förköpte mej på blomlökar på plantagen. Nu får jag hålla på att plantera hela hösten lång.
Men oj vad vackert det skall bli i vår med all den blomprakt. Ni kommer säkert att få se bilder då.

Nu skall jag dra på mej mina arbetsbyxor (såna har jag många av) och gå ut och börja måla några brädor innan dom allra sista små brädor skall upp på gäststugan så är den klar.

Inga kommentarer: