tisdag 20 september 2011

Ja, nu har första dunungen lämnat sitt bo...

det är Jesper som i dag tar sig till Sverige för att i morgonbitti börja flygresan mot Australien och Brisbane. Planerna är att han skall vara där till maj månad.
Som ressällskap har han sin kompis Jocke och en annan tjejkompis.

Tänk! Allt är möjligt för dagens ungdomar. Och jag som inte fick fara till Sverige och börja jobba på Marabou fabriken som mina kompisar gjorde. Det ansåg min far att var för farligt!
Ja, ja inte hjälper det att 'gråta över spilld mjölk' jag har det bra där jag är och nu skall jag planera min höstresa till Prag så jag får lufta mina vingar.

Tog en foto av Jesper i går kväll när jag sade hejdå till honom. På fotot fastnade även hans flickvän Moa. Vi får väl se hur det förhållandet står sig över vintern. I den åldern är kärleken evig men föremålen brukar växla. Det värsta som kunde hända är att han hittar nån där nere och blir kvar där.
Hemska tanke...

Inga kommentarer: