lördag 24 september 2011

Bokat och klart...

Nu har vi bokat vår resa till Prag! Så är det nån av mina läsare som varit dit så vill jag gärna veta vad det är jag inte skall missa?
Gott öl lär dom ha där så då skall jag unna mig det, maten lär väl inte vara så bra men man kan lätt bli mätt av en öl. Så skall jag läsa på lite om staden så vi vet vad vi skall besöka och titta på.
11 november bär det av, en fredag förmiddag från Arlanda och kommer tillbaka söndag eftermiddag så vi hinner hem med kvällsbåten. Det tycker jag är perfekt, bort en sväng men fort hem igen!

När vi ändå var i bokningstagen så bokade vi oss platser på Bosse Parneviks show den 19 november.
Så nu har man någonting att se fram emot i den mörka hösten...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ni måste gå på den vackra och långa bron .Pragborgen, och sedan ska ni gå upp i rådhuset en otroligt vacker utsikt.Gå på en konsert i kyrka hu vad vackert, vi var till st.francis church.
Skulle kunna åka dit igen och se det man missade/Gita

petra sa...

Alltså, en fredag till söndagen.Alltså 2 dar??
blir inte det lite vääl kort?Kanske ni borde ha rullskridskor på er då!

Anonym sa...

Weekend resa är väl över en helg?
Inte hinner man med allt ändå om man så skulle vara där en vecka...