onsdag 14 september 2011

Sådärja...

Nu har min stilla vecka börjat!

For och köpte mig en tjock bok som jag skall bädda ner mej med i kväll och börja läsa. Är den bra så lär jag väl inte sluta fören den är läst. Somnar fort gör jag men lär väl vakna i morgonbitti och fortsätta.

Ikväll var jag på vattengympa i Folkhälsans regi för Lemlänningar. Vänninan K lurade mej med, dom var så få i hennes grupp. Så nu skall det sprattlas på i vattnet alla onsdagar framöver i höst.
Jäklar vilken kondis jag skall få, och på torsdagar är det ridning på schemat och där i mellan hundpromenader och hoppas blåsten slutar så skall det cyklas också.
Men vad skönt det är när man fått tillbaka orken!

 Snart börjar mitt favoritprogram 'halv åtta hos mej' Det är så kul att se hur folk bor och vad dom gillar för slags mat.  Så nu skall jag knöla ner mig i soffan med två hundar och två kelsjuka kattor.

Inga kommentarer: