måndag 29 augusti 2011

Siddubarra nu är jag igång...

med höstmotionen!

Tänkte ta en cykelrunda men upptäckte när jag gick hundrundan att det blåste för mycket för att vara roligt. Så jag bestämde mej för en snabb stavrunda utan hund.
Så först hem med Sigge efter att han fått sin motion sedan bytte jag till stavar och gick en längre runda.

Så nu lackar svetten men det känns skönt, så nu skall jag varva min motion med cykling, stavgång och vedkapning. Man blir ju inspirerad när man ser på VM och alla vältränade kroppar.
Fast killen som hade båda underbenen amputerade och sprang med kolfiberstavar ( tror jag att dom hette)
han impade mest. Vilken kille...
 Även stickningen har jag kommit i gång med, man kan ju inte bara sitta och glo på tvn heller.
För nu börjar ju alla höstens tvprogram, dom bara smyger sig på om man så vill eller inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då kanske vi kan ta Flaka-rundan på fredag, jag kommer redan torsdag kväll./ Monika

Anonym sa...

Aj Faen! Jag skall på kräftskiva på fedagkväll. Det var synd. Men vi får se hur vi pusslar ihop nån cykeltur...