tisdag 28 juni 2011

Hemma igen...

har firat midsommar på stugan utanför Söderhamn och det har varit en trevlig midsommarhelg med mycket mat och dryck!
 Fast mest satte jag och tittade på hur mycket alla andra åt och suckade, för att bara titta på gör att jag sväller upp, men när jag kom hem så kollade jag mej på vågen och tack o lov så klarade jag mig från det!

 När vi körde upp så regnade det ordentligt men till kvällen när vi hade varit där ett tag så klarnade det upp och vädret var riktigt bra över midsommaren. Men i dag blir det nog hetta ute, få se om man vågar sig ut.
 Nu skall vi satsa på att få båten i sjön men det kanske inte blir idag men denna vecka hoppas jag på. Skulle vara helt perfekt att tuffa ut med den idag och svalka av sig.

Nu skall jag ta 'Mr Muscle' med mig upp i båten och köra den sista finputsningen...

Inga kommentarer: