onsdag 3 februari 2010

Nu är han efterlängtad...

Lennart alltså!

För mer snö kom i natt och jag tänker inte utsätta ryggen för skottning, den känns som jag bara behöver lite, lite överanstränga den så skulle det gå sönder nåt. 'typ'

Nu har jag sättat laddning på traktorn och innan jag hämtar honom så skall värmningen på också. Fast just nu är det bara 3 minus ute.

Och det finns bara ved inne till en liten eldning så nu behövs han verkligen.

Ohh vad skönt det skall bli med upplogad väg det är inte så roligt att plumsa runt med Sigge i snön.
Nu har jag kunnat börja ha honom lite mer lös, det har lugnat sig lite med dofterna. Men helt fritt är det inte för i går blev han så närgången mot Kasimir och han tyckte det bara var roligt och lekte och retade Sigge så vissa mattor låg där dom inte skulle ligga.
Skall nog ta en promenad i staden med Sigge innan jag hämtar Lennart där det inte är så mycket snö....

Inga kommentarer: