måndag 1 februari 2010

Det blev garaget...

i bilen några timmer i natt för att kyla ner honom.
Efter att jag tog in honom vid två tiden så somnade han och höll sig lugn resten av natten.
I kväll var jag till Petra och passade på att gå med honom i staden så han kanske lugnar ner sig nu, fast i stan är det alltid nån som löper förstås.

Nu till Per Morberg:
Har aldrig haft tid för honom men i går gav jag honom en chans, vet att han är bra!
Brukar alltid sitta och sticka och se med ett öga men det gick inte med honom,.
Det hände hela tiden roliga saker och sånt som folk säkert retar sig på med 'typ' långa ärmar när man kockar och hårslingan som inte hölls på plats.
Ja, han var för bra. Har nog sett honom tidigare men jag tror att han spelar ut ännu mer nu.

Så nu blir det mitt söndagsprogram härefter.

5 kommentarer:

Nellyhulda sa...

Du gick väl inte förbi oss, där finns det oxå fina dofter då Nelly löper!

Louise sa...

Funderade just om det var Lennart eller Sigge du menade, men det måste var Sigge...

barnbarnen sa...

Stackars Morfar!

mommo sa...

Det går ingen nöd på morfar! Han har suttit och jäst på bryggan en vecka nu, men i morgon kommer han hem så jag får köra lite med han. Ligger många snöflingor på gården att ta hand om...

Unknown sa...

Snöpning! Sigge! Inte Per!