söndag 28 februari 2010

Hopp och gnäll...

Hopp.
Sista februari och jag trodde aldrig att mitt kilo den här månaden skulle försvinna!
Men tack vare magsjukan så försvann aptiten och lite annat försvann en annan väg så kunde jag konstatera att kilot denna månad var borta.Så nu är det bara att fokusera på mars månad och ett kilo till där, borde gå bättre eftersom månaden är mycket längre...

Gnäll.
Det satt hårt till, men när motionen försvinner så blir det jobbigt. Inte kan jag plumsa fram i snön med mitt sjuka knä och så säger ryggen stopp för vissa andra rörelser. Axeln kan jag knappt röra ibland. Nu i två nätter måste jag gå upp och sätta mej när den värker som värst, nu i natt var jag upp tre gånger så den fick lugna sig, men i kväll skall jag måda in en extra värktablett.
Har beslutat mej att får jag bara knäet opererat så kan dom ta axeln med kanske samtidigt???

Hopp igen.
Har plockat in motionscykeln framför tvn så jag gnider nog på den ibland och ser nåt intressant på tvn men denna helg har jag varit lite skakis så den har fått vilat men nu börjar det kännas bättre i magen.

Gnäll igen.Nu har det töat och nu skall det bli kallare och komma mer snö och vad tror ni det blir av det?
Jo, kärringhalka...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej de är ju riktigt illa med dej.Vädret e int så kul heller bättre med lite kyla.