lördag 6 februari 2010

Melodifestivalen...

Mina favoriter kommer sällan långt.
Det är väl för att jag har en så enkel musikstil typ 'Pretty Belinda'
Skall vara trallvänligt tycker jag.
Men man måste lyssna fler gånger för vissa låtar blir bara bättre o bättre.

Undrar varför dom skall ta med sånt där rappande det går ju aldrig hem!
Kanske en jättebra låt uteblev bara för att dom skall ta med sånt .....

Jag gillade Anders Ekborgs låt och därför gick den inte vidare.
Hoppas Jessica kommer med till final men vi har ju fler låtar att tycka till om.

Sådana här kvällar saknar jag Lilian då hade vi tät kontakt om vi inte satt tillsammans och tyckte till, fast det var sällan vi tyckte lika.

1 kommentar:

Anonym sa...

Och jag har aldrig varot nån Ola fan, men igår levererade han faktiskt en låt som malade på i huvet länge efteråt!O sen hade vi ju den där snygga barfotakillen som kom med en riktigt bra låt tyckte jag.(Road Salt hette låten)fast jag satt hela tiden o vänta på nån slags uptempo i låten, men det kom ju aldrig!
O ikväll kommer den SNYGGASTE av ALLA hem!!
Yipiieeeee!!!!
/petra