fredag 5 februari 2010

Hmmm...

Min åsikt har alltid varit att Carola skall sjunga och inte prata!

Nu tycker jag att hon nog sagt sitt dummaste hit tills när hon är ner till Haiti och skall träffa sitt fadderbarn och har som present till honom PARFYM!!!
För det har Amadeus sagt...
Kan inte människan förklara att en där nere knappast behöver parfym just nu.
Att sonen hennes vill ha det kan jag mycket väl förstå när man vet vem som är hans föräldrar...

Ja , nu är jag elak!

I kväll hoppas jag också med hela mitt hjärta att Birro får stryka på foten....

5 kommentarer:

CATTI sa...

NEJ FY SKÄMS INGER, BIRRO SKA VARA KVAR....GILLAR HONOM

Anonym sa...

Birro!!Den torra människan bör absolut lämna dansgolvet ikväll!

Sofie sa...

Hejsan Inger! Inatt drömde jag att jag var hemma med dig och Lennart (!). Vi skrattade och pratade men om vad minns jag inte... hihi, drömmar är allt underliga!

mommo sa...

Ojdå, undrar hur du föreställde dig Lennart! För honom har du aldrig sett eller hur?

Sofie sa...

Neej han har jag ju aldrig sett... Måste drömma samma igen nån natt så jag kan försöka komma ihåg hur han ser ut! Hihi