onsdag 3 juni 2009

Pst...

I går märkte jag att lite mer fett hade försvunnit från mej.
Så i morse tog jag mod till mig och provade jeans som jag köpte 1997 och har växt ur för länge länge sedan.

Innan jag drog upp dem till midjan så sade till mej själv, bara dom går runt mig i höst så är jag glad!

Och tänk jag fick fast dem!!!
Snacka om att känna sig slank ;-))

Nåja man skall inte ropa hej förren man fått in bäckenet...

sommaren är lång med många frestelser och helst vill jag ha bort 20 kilo till.
Men 10 kilo på lite mer än tre månader är inte heller fy skam.

Det gäller nog att vara ute o cykla den här årstiden....

8 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad duktig du är! Kämpa på :) H/ Alexandra (cyrils extra ryttare)

Anonym sa...

Tack för det! Misstänker att du kommit in via Casandra eller hur? För jag tror inte Carina läser min blogg...

Anonym sa...

vad duktig du är mommo! Stolt!

Anonym sa...

Heja, heja!!

Anonym sa...

Ja, du är duktig!O mer cykling kommer att förbränna ännu snabbare ska du se!kanske är bra att titta på foton hur du såg ut före du börja ändra matvanor ifall/när motivationen känns tung!
För där ser man verkligen att det hänt grejer!/petra

Anonym sa...

Gud hjälpe mig! Vill inte se på några foton. Men snart kanske vi kan hämta hit spegeln som vi skall ha i hallen. Har inte vågat tidigare...

Anonym sa...

Bra mommo!/pålle

Anonym sa...

Hur jag glidit in på din blogg har jag faktist inte en blekast aning om :) /Alexandra