tisdag 2 juni 2009

Nu är dom här!!!

MYGGDJÄVLARNA...

Vill inte gå ut, dom kommer som stora svärmar emot mig. Huu
Har redan fått utslag av dem och i går satt en fästing fast i ena skinkan på mig!
Jag slet bort den men får väl vänta tills Lennart kommer hem så får han väl inspektera hur det ser ut. Har ialla fall en stor kliande knöl där nu.

Var igår kväll och hälsade på Reykur och han såg så fin ut och jag misstänker att dom har inte lika mycket mygg där som här. Inget gräs att tala om har han att bli dålig av heller utan utfodras med hö. Han har även en åsna som sällskap en vit sak som heter Olivia.

Det känns så bra att han är där för han har det bättre där med sällskap och lite barnridning ibland och slipper den här myggsvängen.

Nu borde jag gå ut och göra lite nytta men det tänker jag inte förren jag handlat hem myggmedel i massor. Kanske man skulle köpa sig en sån där dräkt som biodlarna har och gå runt med.

Hur har ni det med myggor? Finns dom bara i Söderby?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bara i söderby och mellanvik!/pålle

Pernilla sa...

Har bara sett en mygga ännu...men vänta! Det var ju på jobbet det! alltså i LEMLAND!

Jennifer Elffors sa...

i sundsvall är det myggfritt än så länge, peppar peppar. men så ligger vi väl någon vecka efter er..

vi ses snart på rönnskär hoppas jag!

/Jennifer

Anonym sa...

Ja, jag skall snart börja packa...