måndag 15 juni 2009

En till...

Nu har jag fastnat för ett nytt spel och har svårt att sluta.
Tänker bara 'en till' så har jag tagit minst 10 till.

Spelet finns på Cub Crash.se och det är bara att klicka bort färgade kuber.
Jag är en sån där som gillar tetrisspel och det här är en variant av det.

Mina högsta poäng är över 52000 nånting...

Det är tur att vi far till Rönnskär på torsdag där det inte finns nån el så då kanske jag kan avprogamisera mig.

Och jag tänker stanna där en vecka utan dator! Hur skall det gå?

Det kommer att gå alldeles utmärkt för då glömmer man allt sånt här otyg, för där bär man in vatten, eldar i spisen och diskar i plastfat och sitter på utedass och tittar ut över havet.

Kastar ut garnen, och hoppas siken går till och bara är..... där

4 kommentarer:

Louise sa...

Då ses vi snart ute på skäret! Om jag nu känner igen dej, med tanke på alla kilon du minskat!

Anonym sa...

Nu har jag väl kommit ner till det jag var när du senast såg mej...

Anonym sa...

Jaha då måste jag testa det nya spelet då, du lurade mej att testa Robinson spelet o jag var lite fast med det ett tag!/ Gitta

Anonym sa...

Ja du Gitta nu har jag fått ihop 67.305 poäng! Lycka till jag tror att vi tröttnar ganska snart...