torsdag 2 oktober 2008

Nu är det slut glott...

Nästan bokstavligt!
Sista dagen här idag i morgon startar vi härifrån vid 9 tiden och är hemma kl 23.00 hoppas jag.

Men jag fick ett bett av en insekt som bet sig fast under ögat när vi var ute och körde till Knossos, Jag fick slita bort den och ont gjorde det. Och nu är ögat igen svullet.
Bild kommer....

Stackars Lennart alla tittar på honom som det är han som gett mig en snyting, får väl bara hoppas att ögat inte blir färgat utan svullnaden går ner.
Inget kul alls för jag börjar bli förkyld oxå, haft ont i halsen på morgnarna men har gurglat i Ouzo varje morgon och det verkar ta död på bacillerna under dagen..

Men till det fodras att man är en stark kvinna, gurgla i Ouzo är inget för veklingar.

I går hade vi en stads dag och var även till Gunnar och Birgitta Björkvalls hotell och fick kaffe och tårta för han fyllde 60 i går.
I måndags var vi ut och åt middag med dem.

I dag blir det en shopping dag man har sett lite grejer som man kan ta med hem.
Och så blåser det friska vindar men det är ändå varmt för mej...

Snart hemma Cassie, jag ringer när vi landat så vi kan göra upp hur det blir till kvällen...

Kalispera på er...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det hænder grejer dær,mysigt har ni det ser jag! Grekerna tror væl att du blinkar åt dem!
Kalsipper åt er och!
pålle

Anonym sa...

Inget kul med halsont.Mitt halsonda har kommit tillbaka med besked nu...
Jag får ta i med hela kroppen när jag ska svälja!Aj aj, känns som början på halsböld.Va tusan har jag fått för nåt mysko.Det har varit så nu i 2 veckor.Blir nog hälsocentralen i morrn../petra