fredag 10 oktober 2008

Äntligen!!!!

Börjar hostan ge med sig.
Och vilken bra natt det blev, behövde bara upp för två stycken hostattacker, där emellan sov jag som en gris. Även kroppen börjar kännas bättre.
Ohh vad jag skall njuta när jag är helt frisk från förkylningen.

Kände mig jättedålig i går efter jag hade in min granntant på kaffe!
Ni som såg sketchen med Martin Ljung på 60 talet, där han var så sjuk så han inte orkade kasta bort tegelstenen han bar under armen och räknade upp alla mediciner han åt för att lindra biverkningarna från dom andra medicinerna.... Ni förstår!
Hon är en bra kopia av honom.

Men nu skall jag njuta av fina höstdagar med alla sina granna färger.

Vilket vackert land vi bor i....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Tur att hostan håller på att ge sig . Ja vi är otroligt lyckligt lottade som bor i detta vackra land /betty

Anonym sa...

Säger det samma, men folk kunde kosta på sig ett leende när man träffas i stället för att se så j-vla sura ut! Gamling./pålle